Friday, February 28, 2014

Woman

Hey Leute! Hey Guys!

Im Moment tu ich mir schwer mit neuen Posts, keine Ahnung warum genau, aber ich versuche mich wieder zu bessern.
Deshalb heute ein Design, dass ich die letzten Tage getragen habe, zu dem mich mein Tommy Hilfiger Parfum "Woman" inspiriert hat. Hier ein Bild wie das Parfum aussieht.
Die Farbkombi hat mich von Anfang an fasziniert und da ich immer auf der Suche nach Inspiration bin, wusste ich gleich, dass ich das irgendwann auf meine Nägel malen werde.
At the moment it's a bit hard for me to post, I don't know why, but I try to better myself.
Therefore I have a design for you, which I wore the last few days, inspired by my Tommy Hilfiger parfume called "Woman". Here is a picture how it looks like.
I loved the color combination at first sight, and because I always search for inspiration I knew that I would paint this design on my nails sometime.




Verwendete Farben / used colors:
Sally Hansen - night watch, shall we dance
O.P.I. - my boyfriend scales walls
Ich habe alles mit einem Striping Pinsel freihändig ohne abkleben gezeichnet.
I painted everything freehand with a striping brush without using tape.

0 Kommentare:

Post a Comment

Copyright © 2014 frankiehuntersnails